Jag ignorerade den blinkande väckarklockan och SOV!

Zzöndag...! Och man kan verkligen kalla detta den stora "göra ingenting-dagen"
Jag hade bestämt mig för redan igår kväll att NU.. Nu ska jag verkligen unna mig en sovmorgon! det har inte hänt på väldigt länge och jag har alltid gått upp med barnen samma tid varje morgon..

Så i morse då ignorerade jag totalt min "blinkande väckarklocka" och för Er som inte vet vad det är så är det min Kära dotter Lydia 1 år som kommit på den finurliga idén att under vinterhalvåret blinka med taklampan strax före kl 6 varje morgon för att få sin mamma att vakna!
Men... i morse sov jag Lääänge! klockan var omkring 9.15 när jag klev upp men kände mig Ändå trött, grinig och inte riktigt utsövd!

Såna dagar har man lätt att reta upp sig på en del.. och inte bara en del utan i stort sett Allt faktiskt..!
Börjar med att J ska åka till Norge nu en vecka och i vanlig ordning har jag gjort i ordning matlådor.. Jag säger:
Matlådorna är klara o finns i kylen...
Jag behöver inga matlådor...
VA?
Vi blir bjudna på mat hela veckan?
BJUDNA PÅ MAT?=&%¤#%#&¤
Jaa...
Varför har du inte SAGT det då... ##%#&#/#=#

Skulle JAG få bo på Hotell en hel vecka och bli bjuden på mat, då skulle jag tro att jag var i himmelriket..

Jag har precis tagit fram Grytbitar ur frysen så ikväll blir det en smaskig köttgryta för mig och tjejerna, inte så tokigt det heller...!

På eftermiddan blir det en sväng upp till mina föräldrar för att hälsa på lite! Alltid trevligt att få lite fika och prata lite!

En stor PUSS till Thea som blivit så stor och kommit över den värsta trotsåldern.. Det gick över till slut! fast man aldrig tror det när man är I det.. så KÄMPA på ni som har barn mellan 3 - 4 år..!


Kommentarer
Postat av: erika

åh va söta ni är! jag köpte föresten den tidningen vi föräldrar där Lydia var omslagsbild på fy tusan va söt den lilla flickan är assså! :)

2009-02-22 @ 13:52:47
URL: http://eriikal.blogg.se/
Postat av: erika

JA verkligen, jag har knäppt kort på den och ska lägga ut på bloggen om det går bra för dig? =)

kan jag skriva att det är alice kusin eller vad är de? är ni kusiner? :)



Kram och ha en bra söndag vännen! <3

2009-02-22 @ 14:13:36
URL: http://eriikal.blogg.se/
Postat av: erika

åh tack snälla amanda, men då kan jag skriva kusin ändå! :)

åh dina barn är för söta! och du är så snäll och prata med!



kram erika

2009-02-22 @ 14:26:48
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0