IDAG är det Lilla Julafton! KÖP Vi föräldrar imorgon!

Hej på Er!
Idag skiner jag som en sool och det var Så roligt att hämta posten på förmiddagen!

Anna på Vi föräldrar hade Äntligen skickat ut allt till mig nu och det var ju såå spännande att se allt!
Jag fick en del tidningar (VI FÖRÄLDRAR) med min Lydia på omslaget!
Samt en del Löpsedlar! *hihi* och så fick jag en del fotografier i stor storlek! SÅ ROLIGT!

Så HÄR kommer en uppmaning! Imorgon kommer tidningen Ut i Butikerna, Köp gärna den!! :-) Det står även Om Lydia inne i tidningen!




Nu har vi precis kommit in från en lekstund ute men BURR så kallt det var, 8 Minus grader, men strålande sol!

KRAMISAR!

Kommentarer
Postat av: Fia

Oj så fin hon blev....ska köpa tidningen i morgon....kram

2009-02-09 @ 11:36:24
Postat av: sophie

Oh vad söt hon är! :)

2009-02-09 @ 12:07:51
URL: http://sophiea.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Ja det är roligt att hitta nya bloggar. Hade ingen aning om att du hade en. Men roligt :) Hoppas allt är bra med er. Vad roligt med Lydia! Kram

2009-02-09 @ 12:34:56
Postat av: Jenna

Åh bara för det ska jag köpa tidningen imorgon :) Sötunge!

2009-02-09 @ 12:40:36
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Hallå där!Trevlig blogg du hade, får väl kolla extra efter Vi Föräldrar då:)

2009-02-09 @ 14:01:48
Postat av: Jenna

Ja visst är det underbart! Vad roligt med skridskor :) ett par såna var det många år sedan man stod på ;)Gick det bra att åka då?

2009-02-09 @ 15:49:50
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: matilda

hehe jo jag kan tänka mig att det är en del utmaningar men jag tvekar lite.. vill nog helst inte ha barn, men vad vet jag , är ju bara 16 än så länge :)

2009-02-09 @ 18:40:35
URL: http://matildafleur.blogg.se/
Postat av: Maria Olsson

Hej!

Jag följer din blogg dagligen, så härlig och rolig (och så känner man ju igen sig en hel del som småbarnsförälder!) och så uppdaterar man sig ju lite om vad som händer i Hedesunda! Jättekul med Vi föräldrar, så söt lilltjejen! Jag rusar och köper tidningen i morgon. /Maria PS.Hälsa gärna Jenny från mig!DS

2009-02-09 @ 19:32:04
Postat av: Anonym

Hej!

Jag följer din blogg dagligen, så härlig och rolig (och så känner man ju igen sig en hel del som småbarnsförälder!) och så uppdaterar man sig ju lite om vad som händer i Hedesunda! Jättekul med Vi föräldrar, så söt lilltjejen! Jag rusar och köper tidningen i morgon. /Maria PS.Hälsa gärna Jenny från mig!DS

2009-02-09 @ 19:34:06
Postat av: Amanda

Hej Maria! ÅH så roligt att du gillar min blogg..!! kul med alla läsare! självklart ska jag hälsa Jenny :)

2009-02-09 @ 21:00:13
URL: http://[email protected]
Postat av: Camilla

Så klart jag köper tidningen imorgon!! Ses då förresten! :) Jag har faktiskt börjat lagt fram lite saker jag ska packa nu på en gång. Man vet ju aldrig... ;) Puss å kram vännen!!

2009-02-09 @ 22:01:34
URL: http://camillahedesunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0