En dag hos Inger

Igår var vi bjudna på Kaffe till vår goa Granne Inger! Hon är inte vår granne nu, men var det förr!
Jag tog cykeln dit och då slog mig tanken att jag faktiskt bodde där när Thea var lika gammal som Lydia är Idag!
Tjejerna är väldigt olika! Skulle vi bott där Nu med Lydia skulle nog hus och hela stommen vara borta nu!

Idag var jag in till Inger igen ENSAM en liten stund och då säger hon något lustigt :)
"Jag trodde att du överdrev lite när du skrev om na. Men nu vet jag att det är sant! Vartenda ord!!"
Lydia har också vridit på SPISPLATTAN Hemma hos Inger och ingen av oss märkte något.. Skrivaren till datorn var också helt "DÖD" efter vårat besök! Märkligt

Hade jag varit Inger hade jag nog tänkt tanken: Det var roligt att Ni kom, men ännu roligare när ni gick! =)
Lydia rusade in hos "Stackars I" hon kastade runt med porslinsdockor, klättade på stora tigrar i porslin, hittade chokladbitar som hon genast kladdade med, hällde ur salta pinnar i hennes säng, skruvade på cd spelaren och allt vad det nu var!



Jag ska inte skrämma Er! Hon är lugn också ska ni veta! Världens sötaste lilla gobit men av en aktivare sort!



Avslutar med en bild på mig när jag var 5 år... Själv var jag from som ett lamm när jag var liten ;)


Jag hade alltid så snygga byxor när jag var liten!


Kommentarer
Postat av: mostern

ja, det syns att du var modemedveten redan då....;)

2009-08-29 @ 18:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0