Söndag!

Det är skillnad på söndag och söndag,- må jag säga! 
Igår var en bättre sådan ;) 
(null)
Vaknade tidigt och satte oss i bilen för ett äventyr med glans! I mitt sällskap hade jag Jockiboi - alltså, vilken tragisk historia, va berörd jag blev! Vilket liv han levt och vilken trasig själ. Sorgligt och starkt - men också en sån ofattbar värld långt ifrån ens egen! 
(null)
Min family! 
(null)
Tack Älskade mamma o pappa för att ni kommer med de bästa idéerna - frukost på Elite Grand hotell, precis vad jag behövde just nu! 
(null)
Jag som älskar frukost! 
(null)
Så bra start på dagen! 
(null)
Å även söndagen levererade solsken! De älskar man ju! 
(null)
Så när vi kom hem passade vi på att vara ute o samla lite energi igen! D vitamin boosta en massa! 
(null)
Längesen vi hade så mycket snö! 
(null)
Avslutar kvällen med tv o slapp i soffan o denna bricka med kvällsfika hade L o C beställt att få äta uppe i sängen! 

Happy Day! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0