Välkommen Loke!

Hej! 

Välkommen till familjen, säger vi till lurvbollen Loke! 

Alltså vilken fin kanin! Jag har ju sagt en tid att - Nej vi ska inte ha någon mer kanin nu... men allt eftersom så vet jag att djur är bra vänner o kanske kan hjälpa oss lite på traven här hemma! Så nu testar vi! 


Loke bor inne hos oss i En stor fin bur i våran hall nummer 2! Tanken är att han ska få skutta fritt när han känner sig hemma hos oss! 


Lessnat på julsakerna men granen är väl för vacker! Den kan jag ha kvar länge! De blir så tomt och mörkt utan den! 


Här är ett collage över mina ”mest gillade bilder” på sociala medier år 2017! 


Kommentarer
Postat av: beejay

Amanda du är så fin mamma,
och Lydias ansikte,vilken skönhet...
Mvh

2018-02-01 @ 16:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0