Ligger efter... + Alla hjärtans dag!

Hej lilla lördagen! 
Tänk va många såna här "extra firar dagar" vi har här! 
Fet tisdag o allt! 
(null)
Igår fick vi semla på kontoret! De va ju lyxigt!
(null)
Firade fet tisdagen med en ny Adidas tröja som får en att känna sig ung o kung igen 😂👍🏼 
Älskar man ju! 
Hämtade hem dem här filuren från dagis (ja... jag säger dagis fast jag vet att de heter förskola) 
(null)
Han har lugnat ner sig igen efter utbrotten på mornarna... han märkte nog att jag var sjuk sist! För nu är han pigg o glad igen, men otroligt bestämd o vet exakt vilka kläder han vill ha och inte vill ha!
(null)
Idag blev de en spontan Alla hjärtans lunch med kollegorna, alltid uppskattat! 
(null)
Smaskig tisdag! 
(null)
Och på tal om alla hjärtan... så fick jag blommor av F 😃👍🏼 fina va! 
(null)
Å gulligaste bästa farmor o farfar i Vinnersjö hade kommit med överraskning till oss alla! Tack snälla! Både Elon o Lydia började snaska direkt medan Thea var sen från skolan! 
(null)
Avslutade kvällen med 14 års kalas för kusin Villemo! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0