Söndags morgon!

Godmorgon Söndag och sovmorgon

Ända till 7.30! 😅 inte dåligt!

Vaknar bredvid Lill prinsen som verkar vara på strålande humör,- dock har jag sovit i Sandlådan inatt... känns det som! 

Under min rygg river sandkorn så fort jag rör mig 😏 
Elon kröp runt i sängen igårkväll o hade innan suttit i sandlådan... uppvikt jeanskant som han fint samlat på sig sand.- som
Blev perfekt att strö ut i sängen!

Nu ska jag gå ner och förbereda frukost,- mannagrynsgröt blir det idag! De önskar sig alla kids utom Thea som hatat gröt ... men hon sover ändå över frukosten varje dag och väcks till Lunch kl 12 istället 🙌🏼😅

Idag väntas Dop av älskade lilla Filippa 💕 och jag ska vara fotografen! 📸 så inatt har super kameran legat på laddning! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0