Slutet av april!

Tänk att världen blir mer och mer stressad! Eller är det bara mitt liv?

Hinner inte med mitt bloggande - jag som älskar det!
Strunt samma,- det får bli när det blir!
Dålig uppdatering och jag får ta det pö om

Här lite info om slutet av april! 

Vi besökte Cross banan för första gången,- 

Trodde Elon skulle bli helt tagen,- men nej.... de enda som intresserade min herre var den gula traktorn som stod där

Han blev helt till sig! 


Älskade lilla pojke! 


Han hittade en. Nyckelpiga! 


Men lite spännande var de med crossarna! 


Sen har vi hälsat på våra ko grannar! 


Och hästarna! Älskar att vi har närheten till så många djur! 


Vi har köpt en present till den blivande 2 åringen! En cykel! Vilken lycka! 


Vi firade Valborg med Kase och god mat! 


Elon har hälsat på hos min syster efter dagis,- även där fanns en traktor! Lycka igen! 


Skriv inläggstext 

Vi har varit i lekparken! Å gungat i kompis gungan! 


Vi sa tack oh adjö till bebis tiden och spjälsäng och Elons växa säng har fått flytta in till oss.... vi provade en natt men han tyckte de var läskigt o kände sig vilsen så nu sover han mellan oss igen 😅 


Jag har även bakat bullar till alla sommarkalas o ute fika! 


Maj.... kommer i nästa inlägg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0