Filippa Diana

Lite uppdaterings dags! 

I söndags var vi på dop nere i stugan! 
Dop för Filippa! 

Lugn tjej som tog det hela med ro! 


Sång! 


Tänk vilken tur vi har som har Alice som sjunger för oss! 


Min mamma,- min moster,- min morfar och min morbror! 


Det är fint med utomhusdop! 


I tisdags hade jag besök av min Lill prins på kontoret! Han var så imponerad över utsikten :) 


Idag har vi varit hos läkaren igen med denna lilla skrutt som inte är ok i sin andning ... 

han andas tungt o rossligt - hostar djupt konstant,- idag var han helt kallsvettig o slut för han inte orkade hosta mer. . Så idag fick vi andas ventoline två gånger,- vi fick ta ett spectra med allergi tester,- och till slut äntligen,- det jag väntat på. Remiss till barnkliniken för att få ett kvitto på att det ÄR Astma han har! 
Lilla älskade hjärta va ont det gör i mig när jag ser hur jobbigt han har det! 


Kvälls prommis för att tanka energi!


Godkväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0