Hej!

Hej på Er! 

Glesa uppdateringar från mitt håll,- men jag försöker dra ner på "mobil tid" tycker de är helt stört hur det blivit o att folk är helt inne i denna cyber värld.. o man ser på alla barn... helt galet! - å mina kids kan ja ju inte stoppa om jag själv inte minskar! 
Så därav mindre fokus på blogg och sociala medier,- mer fokus på familj, och äventyr! 

Veckan har varit bra! Elon trivs på dagis nu när dom är ute så mycket! Han trivs i vilket fall,- men han älskar att vara ute o leka där! 


I veckan blev jag hemringd då de anade vattkoppor på han... men min magkänsla sa att de Inte var de.. och tack o lov falskt alarm 😅 vi hoppas vi klarar oss till sommaren!

Vi har hälsat på Filippa också! Lilla hjärta vad hon är go! Mosters jänta! 


Lydia med sin yngsta kusin! 


Jag skulle kunna ha 10 bebisar!! ... men bara 1 Elon 😁 vilken ålder vi går igenom nu alltså!! Han är så grymt rolig varje dag samtidigt som han vrålar o gapar så man nästan bryter ihop 😅👍🏼


Han har ett sånt hett humör! 

Men så gullig han är där på dagis ... en av de minsta men ändå sån kavat framåt liten kille som spatserar runt bland  de stora barnen! 


En dag vid sång samlingen skulle alla sitta i en ring,- de gjorde alla utom 1 barn... han skulle pråmt sitta Mitt i ringen! Elon såklart! När fröken drog bak han och sa att alla barn skulle sitta i en ring så var de slut på friden,- han blev så arg,- gapade o skrek o till slut fick han gå och duka borden ist för sång samling 🙈😂 


Idag har jag haft hjälp i köket! 

C ville gärna hjälpa mig och baka,- och han var så duktig och noga! Vi bakade en tårta, muffins med bär,- och en chokladruta! 
Tror han blev lite stolt för gott blev det! 

Nu ska jag lägga lilla herr Humör,- så vi kan se Talang sen! 


Idag i bilen... 😁😩 alltså han hatar att åka bil... till Ica 1 kilometer går bra... men absolut inte längre... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0