Tränings camp!

Vi har hittat ett gemensamt intresse! 

Vet ni va vi gjorde på Sveriges nationaldag? 😄 vi körde hårdträning! Å vi hade hur roligt som helst! 
Här är litet urval av de vi gjorde,- 

Välte traktordäck 


Även jag! 


Armgång 


Rep


Klättervägg ...

Sen var de även massa annat som tunnlar balansgång,- klättra rep å så! 

Titta vilken fin skrinda Elon fick i 2 års present av mormor o morfar - han tycker den är så kul o vill att tjejerna ska

Springa o dra han hela tiden! 

Sandlådan är också en stor favorit! 


I förra veckan var jag lunch barnvakt åt Flippis.. då fick hon åka hiss med mig till kontoret o va med mig när jag åt lunch 😆👌🏼 


På mitt kontor! 🤗



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0