Saftat bakat och kalasat!

Allt är bra på min semester utom vädret! - för kallt!

Imorse var jag uppe tidigt så då passade jag på att koka saft! 

Rödvinbärssaft!

Sen bakade vi bullar och en långpanna silviakaka!


Sen har vi cyklat till Filippa o Evelina


Sen blev de tårtkalas hos Alice som fyller år idag!


Grattis! 🙃


En finklädd Elon,- bra med små barn som inte skriker rätt ut när man Ska fota ;)


Det sken upp o blev ok väder!


Min syster o lilla F!


Alltså när Alice bjuder till kalas......... de är inte EN kaka man får.... hon har bakat som en dåre! 😂

Allt var så gott!!! Ha tog typ 6-7 sorter!

Pool häng!


Tack för en härlig sommarkväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0