Räkor från Smögen!

Mina föräldrar har varit ute o åkt lite dom med,- åt västkusthållet!

Med sig hem hade dom räkor från smögen och havskräftor!

En trevlig spontankväll - vi cyklade dit vid 21, o hem 23.15 o Elon pigg o glad... han sover lite längre middag nu när de är semester! 


Man vill ju utnyttja sommarkvällar!


Filippa o Lydia,- påminner mycket om varandra både i färger och storlek!


Lydia var också med hos mormor o morfar. Thea däremot har blivit stor helt plötsligt,- nu hänger hon ute med kompisar om kvällarna... o vill absolut inte vara med oss... jag har alltid tänkt att jag ska vara vaken tills hon kommer hem men igår somnade ja - men hade fått ett sms vid 00.40 om att hon kommit hem,- alldeles för sent tycker egentligen men hon fick göra som de andra fick.. 

å Thea är så lugn o seriös tjej så henne litar jag på 🤗🤓


Hos mormor trivs vi alla! 


Fredric o Flippis 


Idag fick jag sovmorgon,- Elon o jag sov till 9 (!) aldrig hänt förr!!! Men de var väl för han somna 12 🙈

Så sen frukost idag - ganska stor frukost blev de också 😂 all inclusive tarmen rycker!! 

Ha en fin lördag,- vi ska hitta på ngt roligt äventyr har vi bestämt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0