Old town in Rhodos

Besökte även gamla stan men måste säga att de inte var ngt för oss... 

Väldigt mysigt o fint,- men vi höll på att svettas ihjäl... de är för hett!!! Var 37 grader fast kl var 19 när vi åkte!
T o L vela hem ganska direkt o alla drygskallar Som skulle ha in oss på
Restaurangerna var ju galen!

Men mysig upplevelse.., jag har ju varit hit förr men inte de andra!


Älskar våran resevagn - chicco liteway - klart bäst i test! 


Många stackars katter,- helt utsvultna...


Mycket levande musik, så mysigt!


Här på bilden är 4 smala katter... helt apatiska var dom...


Det flyger hit flygplan hela tiden ...


Elon fick en snurrande fläkt!


Grekerna är nöjda med sin turism och pratar väldigt gott om oss svenskar o tycker de är ett trevligt folk!


Å jag kan bara säga detsamma - de flesta greker jag träffat är väldigt rara,- glada o snälla!

Om vi jämför med sunwing side i Turkiet så är vissa saker bättre o vissa sämre ... 
vi kommer åka tillbaka till Turkiet men nu kändes de inte tryggt 

Här får man inget band runt handen,- utan ett kort som måste dras varje gång så barnen kan exempelvis inte ta en glass utan kortet.., o glassen får man inte ta själv vilket skapade köer... 

Solstolarna nere vid stranden kostade pengar,- väldigt dåligt tycker jag, de borde ingå i all inclusive . de gjorde det i Side...

Men mycket annat är bättre o de berättar jag om senare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0