Dessa lediga dagar!

Dessa lediga dagar - Älskart! 


Idag hade jag finaste shopping sällskapet - behövde handla lite presenter o även lite bubbel som går åt så här i sommartider!


Vi köpte en pool också - tjejerna gapskrattade o tyckte den var för liten men den är väl bättre än ingen 😂


Sen cyklade  vi till min morfar totte! Å han blev så glad! 

Han bjöd på glass å så plockade vi jordgubbar från hans land!

Lycklig Elon 


Mums 


Så gott! 


Jag o Fredric fick ett glas vitt till!


Älskade morfar,- 85 år- bor i sitt hus o kör bil än! 


När vi skulle gå hem vela Elon inte de.... han stod kvar.. 

sen tog han totte i handen o vela gå
Så... morfar blev så glad! 

Elon och Torsten och Elon Torsten!

Glad att min son är döpt efter dig finaste morfar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0