Lunch och Middag!

Idag provade jag något jag aldrig ätit tidigare! Hade ingen matlåda och har alltid velat prova - Falafel - 

Idag var den dagen,- så jag slog till!

Måste säga att jag blev mätt iallafall,- 55kr för en fylld låda,- köpte av en sån där "vagn" ute på torget... 

alltså! Denna mat... antingen gillar man den eller hatar den tror jag. 
Fast man kan nog lära sig tycka om den... 
vet inte om de var riktigt gott,- eller min smak - de va mest torrt? Och sen smakade det falafel i min mun resten av dagen.. 

Väl hemma fick de bli en svensk klassiker till middag!

Isterband med dillstuvad potatis! Kan aldrig bli fel! 

Nu är det klart bästa programmet på tv,- Mandelmann! Love it! Shit vad man imponeras - tänk om man fick leva med dom och som dom! 

Nu ska jag titta klart! Sen är de kväller! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0