FredagLördag...

Helgen säger Swish, den går för fort! 

Här kommer helgen i bilder!

Startade fredagen med en lunchdejt på min favorit restaurang - sotad lax! Mums!


Lördags morgon,- efter att jag bäddat och klätt på mig,- upptäcker jag det här! 😻 Elon spelar Uno med katten! Våran Hilda är unik! Hon älskar Elon! 


Invigde min nya jacka, suktat länge och nu slog jag till med en klassisk peak jacka som jag kommer bo i!


Lördag lunch och dans premiär för Lydia! Elon tittade nyfiket på!


Men det fanns även leksaker där!


Det blev långt att vänta,- Lydia dansade o Thea spelade match med damlaget så vi passade på att ta en fika! Tror de använt 4 dl grädde till Fredrics semla 😂


Avslutade lördagen med att steka på en fin oxfilé och göra en krämig potatisgratäng! Jag gillar kött,- men F tycker vi ska sluta äta kött,- eller så sa han inte! Men han sa att vi ska äta mindre kött! De har han rätt i! Så mer fisk ska vi försöka få till nu, men jag är inge bra på fisk 😏


Nu lär jag sova! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0