Året som gått!

2016 har levererat! Det har varit ett bra år med både upp och nedgångar!
Elon gör framsteg varje dag - vilken gåva att få se sina barn växa upp till egna starka individer!
Under detta år har han lärt sig så mycket,- allt från att ta de första stegen till att utveckla en egen humor och skoja med oss!

Thea har precis fått sina första B E T Y G och jag är så stolt! - stolt över hur hon värdesätter skolan, hur hon läser böcker och är ambitiös! Hennes lärare hade delat ut 3 st A ( A kan jämföras med MVG) och Thea var en av dom som fick det!
Hon växer så det knakar och har blivit En lång snygg tjej som gärna sover till 12-13 om hon är ledig!

Lydia har också blivit stor! Hon fortsätter vara den här omtänksamma tjejen som försöker lösa allt med humor! Hon ser till att kaninen har det bra och hon är ordningssam,- hon bäddar sin säng och håller ordning och reda på sitt rum!

Några höjdpunkter under året i bilder!
Jag var mammaledig hela våren!
Vi startade året med en resa till fjällen,- åkte skidor och bara hade det skönt!

Elon har också varit mycket sjuk,- hela påskhelgen låg vi på sjukhus med influensa för honom. Första halvåret på dagis har varit tufft för oss,- Elon trivs jättebra och har så roligt där, men han har varit enormt mycket sjuk,- de tar på krafterna! Mycket vabb, mycket uppgivenhet och dåligt med sömn,- men denna stormiga höst har bara gjort oss starkare! Nu blir det ljusare och vi hoppas på en friskare vår!

I maj åkte vi på vår livs första utlandsresa och den var helt magisk! Nu ska vi se till att åka en gång om året! Aldrig har vi väl haft så roligt och avkopplande!

I våras rustade vi balkongen på huset,- och den blev så fin!
Vi har firat Elons första födelsedag med trädgårdskalas hemma hos oss!

En syskonkärlek har växt fram mellan Thea och Elon som är unik! Dom två har magiska band mellan varann! Han ser verkligen upp till henne!

Nu är 2016 slut,- och vi ser fram emot ett Nytt spännande år!
Vi sparkar igång direkt med att berätta att JAG ska bli MOSTER!
Ingen är lyckligare än vi,- och om lite drygt TVÅ veckor får min syster hennes första bebis!
Jag längtar så,- och det ska bli så roligt för Elon också som annars bara har äldre kusiner!
Jag ska göra allt jag kan för detta lilla barn! Mera bebisar åt folket säger jag!

Välkommen till familjen säger vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0