Får jag presentera...

Äntligen har hon fått ett namn,- allas vår prinsessa! 


Får jag lov att presentera Philippa!!! 

Så heter hon,- lilltjejen 

Helgen är förbi och vi har haft det skönt! 

Vi lyxade med efterrätt! 


Tittade på Melodifestivalen!


Pyssel från Djurens Rätt - alltid lika kul när den kommer i brevlådan! 


Pysslat! 


Och Elon har bjudit på kok kaffe 😁



I Lördags hade Philippa en polarn dress efter Thea och Lydia! Så roligt att även hon nu kan ha de få kläderna jag har kvar efter tjejerna! 


Nu ska jag o ärtan åka o köpa fika,- imorgon är de idrottsdag! Thea tränar med damlaget och Elon fick feber o sover... 

Varje vecka lyckas han få feber.. suck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0