Dagarna springer!!

Hej 👋🏻😁

Kastar in lite bilder och någon rad - dagarna springer förbi och vi har fullt upp jämt känns det som! 
Måndag fredag måndag fredag varje dag 😄 

Började med Vabb i början av veckan,- feber ... 


Hälsat på min lilla Philippa! 


Kan inte fatta att Min syster är mamma - helt galet!! 


Så go! 


Lekt utomhus i solsken! 


Fått rosor av min stora kärlek!


Fått hjärtan bakelser av Lydia efter jobbet 😍


Lydia är också väldigt skapande av sig och kan sitta i timmar på sitt rum med antingen pyssel eller annat ... denna gång skrämde hon livet ur mig med ett skotthål hon lyckats göra! 

Såå verkligt!

imorse åt vi Fattiga Riddare som vi ofta gör när kidsen får bestämma frukost! 😋

Har tagit en lång härlig promenad,- Lydia har dansat och nu ska det lagas en härlig middag! 

Trevlig helg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0