Barnvänligt och humör!

Hej!


Torsdag och Mandelmann på TV,- Älskart! De programmet har verkligen gjort succé - så bra!! 
Tänkte ja skulle unna mig en hårinpackning ikväll - hann bara vrida på duschen så kom Fredric o sa att han skulle åka till min morfar en sväng,- o när han stängt dörren så kom naturligtvis Elon in i duschen o grina, o grina o grina o ryckte i mina ben att jag skulle sluta duscha å bära han istället... så då fick man stress duscha igen då som alla andra fyrahundra sjuttioelva gånger!

Samma vid middagstid! Elon är oftast sur där i början när jag ska laga mat,- får han inte hjälpa till blir han helt galen! Så maten känns också bara ihop stressad,- o ibland blir salladen bara ngn hackad tomat typ..


Ikväll åt vi ris och kyckling med en god currysås! De är något alla äter hos oss! 


Blev ingen mat över så imorgon blir det köp lunch! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0