Veckan som varit!

Vilken vecka, jobbat o jobbat o försökt komma tillbaka till vardagen, inte riktigt

Där än, men snart! 

VARJE och då menar jag Varje kväll efter jobb och dagis denna vecka har vi åkt

Till skogen efter middagen. 

Elon gillar också skogen...


De vi är ute efter är ju svamp.


Han Har blivit så duktig att gå med stövlar i skogen fast att det är svårt. 


"Jag bäja" skriker han om vi tar korgen!


Skriv inläggstext 

Skriv inläggstext 

Ännu en skogstur 


Är det någonstans jag tankar energi o varvar ner så är det där!


Vi fick Sällskap också.... visst är det en huggis? 


Helt slut efter dagis, så han fick sitta på bänken medan jag lagade mat. Lilla hjärtat! 


Sötaste systerdotter i Lydias gamla Polarn klänning! Gullhjärta! Å Lydia blev ju såklart stolt som en tupp när hon hade hennes klänning! 


Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0