En annorlunda frisyr!

Skriv inläggstext 

Elons första tur på Älven i gammelmorfar tottes båt!  

En kväll tog vi en cykeltur för att titta på Viktors pizzaugn! 

Ett riktigt Åsa Nisse Bygge! 


Viktor bjöd på tilltugg, Buffalo wings som var gjorda i ugnen och potatis som kokats i dill ovanpå ugnen! 


Fint kort på Wilma och hennes farfar! 


Elon älskade den goda potatisen! 


och min Karl fick helt plötsligt en ny frisyr 😂👌🏼


Dagarna efter ordnade vi gårdsloppis hemma hos min syster! 


Filippa och jag!

hon är nu 6 månader och sitter numer själv!


Dom påminner om varann- kusinerna - Lydia o Pippa som Elon säger som sagt 😂


Elon i skrindan,- 


Så glad att vi bor som vi gör,- här kommer Thea på cykel o Villemo på häst! 


Å äntligen kan vi fika på våran trapp! 


Middag! Grillad lax! Så gott!!


Inte ofta jag får ta bilder eller visa bilder på Thea, men jag blir så glad varje gång jag får ♥️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0