1.a skolveckan!

Första skolveckan är gjord och jag är mer än stolt över mina barn! 

Uppe tidigt utan problem (...än så
Länge) 
Och de viktigaste av allt, de ser det Så positivt med skolan! Så viktigt! 
Lydia börjar mellanstadiet här i Hedesunda klass 4, och Thea har blivit en högstadie tjej Om numer går i klass 7 på Nynässkolan i Gävle med en helt ny klass med elever från alla möjliga håll!
Lite roligt också att hon fått min gamla lärare som klassföreståndare - jag ska göra allt jag kan för att han inte ska minnas mig har jag lovat Thea 😁 


Sist kvar på kontoret var jag, så klockan 16.40 låste jag och tog helg! Så skönt! 


Jag köpte med mig liljor och en flaska rött! 

Jag har druckit vitt, o bubbel hela sommaren så ikväll var det gott med ett glas rött,- och till maten fick det bli en ljus öl, för vi åt tacos!

Kvällarna blir dock ganska korta nu eftersom de både blir mörkt fort men även att man är så trött efter jobb! 


Mitt Braigaste köp - en sportig vindjacka från mini rodini! Brukar sällan skriva om köp 'eller kläder då jag anser de är väldigt ointressant för andra - men nu kände jag för de :)

Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0