Långfredag vid Spjutnäs Udde!

Hej i Påsken! 


Igår gjorde vi oss påskfina och begav oss mot vårat paradis - stugan i Östveda! 


Där skulle vi fira morbror Robban som fyllt 50 år! 


En hemlig fest så vi gömde våra bilar och gömde oss på toaletten så han inte skulle se oss 🙈🐣👍🏼 


Elon var på strålande festhumör 


Alice hade gjort en fantastiskt fin sill! 

Man äter ju med
Ögonen också! 

Jag Älskar verkligen alla kalas med min släkt - sån gemenskap! 


Min fina sambo! 


Självklart såg vi Brynäs matchen! Vilken fest det blev! Matchtröjor på såklart! 


Och Elon tycker fortfarande inte om Filippa 😂🙈 


Brynäs hej hej hej,- kom och sjung med mig! 


Tipspromenad - Elon med sin älskade morfar! 


Brynäs i FINAL 😃👍🏼 


Min lilla tjej,- Filippa!


Thea som fångar alla barns hjärta! Alla barn dras till henne ... Hon gungade runt med Filippa hela kvällen! Tänk att hon blir så stor min fina tjej! 


Tack för en rolig långfredagsfest! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0