Skördesöndag och en bättre middag!

En härlig dag... De har ju varit fint ute idag.. Men jag har på nå vis något som kryper i kroppen på mig.. De liksom känns negativt allting? Fy va rädd man blir när de helt plötsligt blir så? Någon som känt så ?
De liksom känns bara negativt allting ... Jag har haft ett tryck i huvudet hela dagen,- jag har gått och spänt magen omedvetet,- jag har känt mig förlamande trött och jag gäspar konstant,- benen vill vika sig o jag vill ligga ner... Känner mig inte hungrig o känner inte att jag har något att se fram emot?

VARFÖR känner man så bara helt plötsligt? Jag sover as dåligt,- Elon ligger mellan oss men han bökar o hostar mig i ansiktet så ja sover bara med halva ögat typ... Jag hoppas det vänder imorgon o att de är på grund av sömnbrist...
Man blir livrädd o ja vill bara blåsa bort dem här hemska känslan! Någon som känt så?

Det här köpte jag på skördemarknaden idag,- en stickad ulltröja, druvsaft, lök, rotfrukter, dill, tunnbröd, ostkaka äppelmust och lingon chutney!

Hilda :-)

Höstfint vid vår huvudingång

Kvällens middag,- grillad oxe med rotfrukter och Fredrics egna bea! De var jättegott!

Han vill bara vara ute :-)

Han har hjälpt mig gräva i landet...

Å han har lekt i lekstugan :-) som han trivs där.. Han dukar o steker o grejar!!!
Nej nu ska jag tända ljus o krypa ner i soffan - hoppas jag känner mig pigg glad o full av energi imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hormoner kan ställa till det i kombo med för lite sömn samt mindre d vitamin kör på tillskott och sen är kroppen fiffig den säger till när den vill vila i med nödbromsen blir det då

Svar: Troligen är det så,- äter D vitamin iaf och hoppas dessa känslor försvinner snart!
Amanda

2016-09-25 @ 21:40:12
Postat av: Isabell

Jag känner igen det där, för mig brukar det gå över efter några dagar. Himla fina bilder! :)

Svar: Tack snälla 😚
Amanda

2016-09-26 @ 16:20:42
URL: http://hotelisabell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0