Kusin kalas!

Har fortfarande inte vant mig med nya blogg appen då den är usel! Svårbloggat med andra ord!
Elon äter penicillin för 4.e dagen idag och idag fick vi svar på odlingen de tog,- så de var ju bakteriellt och de är viktigt att han får i sig hela kuren!
De är en Kamp varje gång!

Idag var jag ner på torget o köpte lite höst blommor,- katastrof hemma så sommarblommorna stirrar på mig varje dag jag kommer hem,- helt bruna, vissna o fula! Dags för lite nytt!

Visst borde de väl bli lite trevligare att komma hem till dessa krispiga höstblommor!

På väg till kusin Adams 15 års kalas!
Elon ska alltid ha med sin apa eller sin gråa kanin,- denna gång blev det Apan Apansson :-)

Lill killen våran som alltid får höra att han är lik antingen Farfar Bosse eller Morfar Roger 😂 tänk va olika folk kan se! Men han är grymt lik Fredric när han ser skeptisk ut!

Killen som älskar djur! Han är så fascinerad av alla typer av djur! Vi var förresten på Biblioteket i lördags, jag nämnde kanske det... Men då lånade vi ju mycket böcker o han älskar att höra sagor! Så nu läser vi varje kväll!

Min stekiga brors son :-) Grattis min gull Adam - 15 år redan liksom!!

Thea o Lydia o Elon,- kalas fina!

Någon som gillade mormors sockerbullar 💙

Gott födelsedags fika o en trevlig kväll!
Nu har vi landat i sängen och jag ska sova,- blev en tung eftermiddag på jobbet idag med många känslor!
Jag ser fram emot en god nattsömn!

Sov gott


Kommentarer
Postat av: Isabell

Så härliga bilder, och ja, höstblommor är nästan ett måste nu! :)

2016-09-22 @ 16:22:37
URL: http://hotelisabell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0