Jag lever :-)

Ja, nu var det ett tag sedan o nu har jag äntligen fått tillbaka min mobil,- eller rättare sagt,- jag fick en ny! Min var totalt kraschad!

Hade en massa bilder från helgen men de försvann ju kvar i Theas telefon nu.. Elon är sjuk igen.. I lördags fick han börja med en ny penicillinkur så nu äter han penicillin o har varit rejält risig hela helgen men nu hoppas vi det vänt! Vi ifrågasatte penicillin kuren två ggr i och med att vi helst ser att Han slipper,- men Nix!
Han var hemma med mormor igår och idag var han hemma med pappa!

Nu ska jag göra kväller!


Kommentarer
Postat av: Isabell

Så himla härlig bild! :)

2016-09-21 @ 16:22:52
URL: http://hotelisabell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0