1 dag utan!

Min telefon är nu inlämnad... Om en vecka får jag en ny...
Just nu lånar jag en skruttig gammal iPhone 4 av Thea ha ha! Den här har jag inga telefonnummer på, inga appar och ingen internet bank! 



Min darling blev biten av en huggorm igår... De blev akuten! Han svällde upp som en ballong över hela handen på nolltid... Vet egentligen inte om de var en orm? Men vi tror det! 
Han o thea var i skogen och plockade svamp ... Så var de något som bara sved till! Sen domnade han i handen o blev het och röd... O nu har han fått dricka någon vätska som ska hjälpa till mot reaktionen. 

Elon,- älskar att få ratta bilen :-) 

Kvällens middag till Elon på en grymt ful tallrik... Potatismos med panerad torsk! Mums! 

En cykeltur efter jobbet o hejjar på morfar, lilla morfar! Nu börjar han se så där skrutt gammal ut tycker jag! 84 bananer och imorgon köper han en ny bil... Han vägrar bli gammal ! 

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0