Söndags tur!

Vilken skön söndag,- älskar att få ge sig iväg o göra något mysigt söndags förmiddagar! Kvällen vill jag gärna spendera hemma eftersom Elon ska upp på dagis!
Vi strosade runt lite igår, F var på jakt efter både skor och någon fräsig jacka,- slutade såklart med att jag köpte skor till mig och lite annat jag inte visste att jag behövde! 😄

En kryddig kaffe!

En lycklig son med sin allra första ballong! Han var så glad över sin ballong!

Eftersom han är lik mig så kunde han ju inte sova middag på hela dagen för han var ju så nyfiken på allt ;) så kl 18.00 somnade han för natten - inte så dumt ... vi fick en lugn kväll och han vaknade gladare än nånsin!

Att lämna på dagis går numer bra! Inga tårar... han ser väl inte glad ut direkt men han blir iallafall inte ledsen och det är en lättnad för mig!

Nu har vi storhandlat och gjort oss redo för en ny härlig vecka! På lördag ska vi ut på äventyr! Vi åker på förmiddagen tror ja,- men de är en hemlis!


Kommentarer
Postat av: Isabell

Låter som en riktigt mysig söndag! :)

2016-10-11 @ 16:22:38
URL: http://hotelisabell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0