Slut som artist, och Moussaka premiär!

Efter en helt ap kaotisk natt 🙈 så säger jag godnatt tidigt ikväll! Men... först! Detta!

I Fredags fick tjejerna klä ut sig i skolan... å eftersom Thea o hennes klass nu är äldst på skolan ordnade de spökvandring!
Jag åkte till jobbet,- o thea skulle fixa sig själv! Gissa om jag fick mig en smärre chock när jag fick se resultatet!

Thea har en konstnärlig sida i sig, hon har tålamod, hon pysslar mycket o knåpar o grejar!

Vi tog helg,- skickade två tjejer på kalas och kikade på Idol!
Sen var jag uppe med ett av kidsen typ Hela natten... hur kommer det sig att karlar alltid sover,- aldrig vaknar och på morgonen när man drar hela Harrangen så får man höra "jag har inte märkt nånting ja!" Så idag har vi haft världens tråkigaste dag, gäspig lördag.

Elon vägrade sova middag o stod mer på huve än på fötterna .. 14.00 somnade han fast jag - han - och 1 av kidsen gick upp 6.30!

Trots trötthet så bestämde jag mig för att maten skulle bli lyckad iaf! Hade nya fina råvaror att jobba med!

Jag hade köpt hem fin lammfärs och aubergine - vad blir då det?
Jo,- Moussaka! Aldrig gjort själv förr men alla åt,- utom 2 av kidsen av självklar anledning!
De blev G O T T - till o med nå så fruktansvärt gott tycker jag! Elon älskade det!

Det kommer jag absolut göra fler ggr!

Medan vi lagade mat,- städade o plockade så var L iväg på Fest! / 9 års kalas * 2

Hon hade jättekul och med sig hem hade hon vinster o grejer då hon vunnit pris,- alltså den mamman är ju otrolig!
Här hade jag gått o köpt 9 års paket som L hade med sig - och så kommer L hem med 3-4 vinster av värsta lyx slaget 🙈😆😅


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0