M I G R Ä N - dag 4

Jag har under typ 15, 16 år dragits med huvudvärk och migrän och gör det fortfarande... De förstör mitt liv nå fruktansvärt i perioder... rädslan över att få migrän vid fel tillfälle,- vetskapen över att jag måste lida ut en arbetsdag trots sprängande värk ...
självklart får man väl vara hemma och sjuk av migrän.. men jag vägrar låta huvudvärken ta över mitt liv och tvinga mig vara hemma... minst 2 ggr / månad sitter jag på kontoret med huvudet ner i skrivbordet o bara väntar att de ska släppa... ofta går de i skov under flera dygn... ni vet,- vaknar med huvudvärk, känner mig klar i kolan under förmiddagen,- så kommer de igen under eftermiddag och sen kväll!

USCH!! Jag vet att det är ofarligt och jag har starka migrän tabletter utskriven av läkare men de tar på min energi och kraft Av att ha ont så ofta!

I måndags åkte jag ifrån jobbet 1 timme tidigare o de har jag ALDRIG gjort förr... men kände att ja lära hem o lägga mig...
aja skit samma.. ville bara klaga av mig lite för jag är så enormt jäkla trött på denna huvudvärk o de är väldigt sällan jag pratar om den men nu är jag bara Så trött på att den begränsar allt jag vill göra!!!

Ska testa lite ansikts mask från Garnier få se om man blir en ny människa!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0