Dags att börja baka!

Nu var det längesen jag bakade bullar,- så igårkväll slog jag till! Det vankas ju 9 års kalas här hos oss nästa vecka så då
Lär man bunkra upp med lite hembakt! Dock blir det inte många sorter då jag jobbar heltid och har fullt sjå med alla kvällsbestyr ändå!

Men igårkväll blev det kvällsfika med varma kanelbullar och iskall mjölk! Så gott!

Jag fick slut på smör,- så måste köpa hem mera så jag kan fortsätta!

Kvällens middag blev enkel,- men de behöver inte vara dåligt för det,- de fick höga betyg,- falulåda med ris och en mozzarella sallad till det!
Thea var inne i stan o käkade på helt enkelt ikväll ;) illa nu när dottern roar sig mer än mamman!

Å Elon vill bara läsa sagor,- å ibland har man inte riktigt tid att varken läsa eller lyssna,- så då läser han för katten! 😄😻

Köpte lite nytt i 92 garderoben idag! Han har 86 på byxor men överdelar är snyggast om dom är i 92!

Såg ni bonde söker fru ikväll? Shit vilken dramatik... själv har jag ju lyckats få reda på allt om och ikring eftersom jag jobbar med en av killarna... å jag ville ju bara veta mer o mer idag på lunchen 👌🏼😅


Kommentarer
Postat av: Anna

Mums, så himla gott allt ser ut! :)

Svar: Men Tack 💕😚
Amanda

2016-10-13 @ 16:25:48
URL: http://dcentury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0