9 års kalas!

En trevlig kalaskväll går mot sitt slut,- Lydia är så glad över allt fint hon fått och över alla som grattat henne på sin dag!

Vi har fikat så magen är full i sötsaker nu!

Och tårtan smakade fantastiskt! Den var så god!!

Många paket har hon öppnat och allt var så fint o sånt hon önskat sig!
På dörren hängde blombud när vi kom hem,-
Tack snälla finaste raraste tant Inger för att du tänker på mina barn! Inger är 80+ o en av mina bästa vänner....! Hon ser inte ut att vara en dag över 70 år! Alla borde ha en Inger! Du är min Idol!

Lydias blomma från Inger!

Nu ska jag släcka alla ljus,- frysa in några sockerbullar,- äta upp sista biten äppelkaka,- diska tårtfatet,- pussa min sambo och göra godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0