Nu vänder det!

Nu hoppas jag att vi slipper sjukdomar på ett tag,- Elon är hemma och kurerar sig,- mage och aptit måste fungera och idag ser jag ljuset i tunneln!

När han äter lite välling utan att vifta bort flaskan när han vaknar,- och när han sedan kommer ner och pekar på filen är ett friskhetstecken - fil med blåbärs puré!

Sen ville han leka med bilar,- jag försökte ställa bilarna i färgordning och på rad,- men de gick inte! Ett enda stort bilkrig skulle de va 😅
Ett fint kök har han också!

Denna katt får utstå mycket ;) men hon älskar när Elon sitter på henne o sliter och drar!

Nu ska jag fundera ut en enkel lunch,- hade önskat jag haft en bit lax i frysen,- det hade varit enkelt och gott!
Sen kommer Thea och Lydia,- som vi längtar nu!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0