Halsont!

Elon blev bättre i hostan och har haft en bra dag på dagis (ja,- för mig är det dagis,- förskola kommer ingen få mig att säga) 😂
Däremot har han legat och hostat sina förkylnings ångor på mig och Fredric nu i tre nätter så nu börjar vi känna av halsen!

Dinner,- älggryta med potatis! Godaste älg grytan jag fått till kan jag avslöja,- knep: 2 dl mustigt rött vin i grytan så blev de toppklass!

Pappagrisen nummer ETT
Så fort han hör dörren på gaveln slå igen springer han dit ... sen släpper han inte taget om F för då är han redan trött på mig efter typ bara en timme 🙈👋🏻

Nu ska jag sova,- trök tisdag imorgon! Värsta dagen på veckan,- ångar trök om den dagen! Å dessutom börjar jag tidigt o jobbar sent,- blä! Så jag lär slita upp Elon kvart över 6,- de ogillas!!!
Tur att han är världens BÄSTA pojk som faktiskt samarbetar på morgonen,- Han är GRYM!!! Han vet precis hur morgon rutinen går till,- älskade barn!
Å tjejerna är ju självgående o världs bäst även dom... även om Thea glömde smöret framme i morse så jag blev sur 😒😄

Dom går till skolan varje dag i god tid... fixar frukost och klär sig efter väder o håller själva koll på gympa osv,- dukar undan frukosten och låser dörren,- check!

Nu kör vi full fart denna vecka,- på lördag vankas de födelsedag! Då fyller THEA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0