Rostiga skor !

Ljuvliga härliga väder!! Så mycket gladare o positivare man blir :-) 
Dagarna rusar väg och snart är det dags för vårt stora äventyr! (Iiiiiiiiiiiiihhhh)
Man måste ha saker att se fram emot!

Snart långhelg igen och vi har vår årliga gök otta på torsdag! 

Vi (läs alla utom jag he he) håller ju på att måla huset och greja, 
Mitt i allt ser man ju hur ful våran balkong är! Så nu ska även den få sig ett lyft - balkongen ska rivas och en Ny ska byggas och det kommer bli SÅ fint! 

På måndag kommer en plåtslagare som ska se över golvet där uppe,- och igårkväll var det TRE karlar inkl min + min pappa och skulle mäta och kolla - 
Vill ni se vad jag såg i morse när jag öppnade dörren till theas rum?

NÅGON har gått på den VITA nya mattan med rostiga skor!!!! 
Hur kan man ens få för sig att gå på
En vit matta med skor?
Borde man inte gå runt? 
Ska bli spännande att vara detektiv nu och se vem som är boven!  

Nu ska jag fortsätta med veden! Det är ju riktigt roligt att trava ved!! Hej hejj 

Kommentarer
Postat av: Linda

Så himla irriterande! :o

Svar: Vansinnigt!!!
Amanda

2016-05-03 @ 16:27:39
URL: http://utgardets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0