Pool häng onsdag!

Synd o klaga såna här dagar! Osh va de steker här, 32 grader och vi njuter! 
Barnen har fått många kompisar och även vi! Träffat ett trevligt par från Falun som joinade vårt poolhäng idag! Vi dricker drinkar äter chips och skrattar ihop! 

Så trevliga alla är här! Jag hade sååååååå förutfattade meningar om turkar men nu är dom mina favoriter ;) 

Alla har blivit bruna o fina utom jag känns de som- fast på kort ser jag att även jag har lite färg! 
Här går man inte hungrig! 
Jag gick precis och hämtade en grillad fisk att smaska på vid poolen! 

Alltså tänk er!!! En grillad fisk som smakar ljuvligt grillad! Såååå god!!! 

Lilleplutt gungar och myser hela tiden


Lydias morgondopp 8 imorse innan alla hade vaknat!

Elons frukost! Elon äter som en häst!! På lunchen åt han MER än Lydia! Flera köttbullar, potatisgratäng, makaroner i yoghurt och dill, korvbitar och ostar!!! Han gapar och gapar och vi skrattar varje gång! Vilken livsnjutare! Han äter nu dessutom själv och plockar med fingrarna - så när vi nu försöker mata honom blir han riktigt arg!!! 

Nu ska jag ta en till drink med cocos i!!

Imorgon testar vi nog havet! Förresten! Väskan med blöjor och välling är tillbaka! Gulliga snälla stackars F har åkt side runt i 4 timmar för att hämta den ha ha!



Hej hej 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ut som ni trivs :)

2016-05-18 @ 18:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0