Mors dag!

God förmiddag mitt i självaste Mors dag! 
Idag ska jag njuta och låta mig slippa tvätthögar, plock o städ och matlagning! ;) man lär ju passa på för sjutton! 

Vaknade tidigt som sagt, men jag buffade liv i min kära sambo som gick upp istället för mig och jag lyckades somna om! 

L och N kom med en sån fin blomma till mig som dom cyklat och köpt själva! 

Så gulligt av dom! 
Sen fick jag ytterligare blommor och choklad - så fantastiskt fint! 

Vilken Pang bukett! Så otroligt fint! Tack snälla underbara fina familj! - jag Älskar OSS!! 

Nu sover Elon middag - han var trött idag efter att ha varit uppe o slirat inatt ;) 
Sen väntas Mors Dags firande med mat av världens Bästa Isabel på Tång! 

Tänk förra året.... Mors Dag Söndag 2015, fick jag en mors dags present som inte går att mäta med någonting annat - det var då han föddes, våran älskade Elon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0