Kristihimmelfärdsdagen!

Hej! 
Full rulle hela dagen o de på ett positivt sätt!
Vaknade redan 5.20 jag och Elon och var pigga! Vi gick ut på en promenad tidigt o det är helt galet va naturen är extra fin tidigt på morgonen 

Vi hejade lite på våra grann kossor också och spanade in deras frukostträff... 

Så rofyllt att promenera bland kohagar och vitsippor! 

En söt liten ekorre som kikade fram och hoppade på tallegren.

Idag kom jag i ett par jeans jag inte haft på 10 års tid - grymt fula men perfekta till dagens skogsdag och gökotta!!

Gökotta maj -2016 vid vår fäbod 
Kolbullar och frukost i det gröna, 
Vi grillade korv och åt även äppel blåbär och hallon pajer! Solen gassade riktigt på slutet... 
Vi har en skylift hemma över helgen - så nu är det måla måla måla på höga höjder som gäller! Det blir SÅ fint!


Sen slog klockan 16.00 och det var dags för Cirkus på byn! 
Jag och Elon cyklade med Nora och Lydia dit o betalade in dom sen cyklade vi hem igen. 

Kvällsmat - en laxbit - potatis - lite kall sås och tomat/spenat/lök

Å lite kvällsaktivitet för lilla E

Han har fått lite kläder efter Vincent som han hade på sig idag. 

Nu är det dags att ta lite kvällsfika - brottskod Sverige ikväll - de gillar vi! 

Börjar bli trött redan efter att vi gick upp så tidigt idag! 
Hej svejs!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0