Hammam och solnedgång!

Godmorgon! 
Här är endast jag vaken, har så otroligt svårt att sova borta så jag vaknar väldigt tidigt och även flera gånger under natten!

Igårkväll smet jag iväg och gjorde hammam - de har ett otroligt fint spa här på hotellet, och för 450kr blev jag en ny människa på 1 timme! Sååå skönt!


Peelad och skrubbad och redo för semester sol!
Väskan som Fredric glömde på flygplatsen är nu hittad och imorgon får han åka hela vägen o hämta den - så får vi försöka klara oss 1 dygn till med de lilla vi hade i skötväskan till E! 

Vi provade köpa turkisk välling igår - med smak av COLA!! (Fy tusan...) dom hade inget annat här... Elon åt! Men sen spydde han o bajsa på golvet här så den vällingen ger vi inte mer!

De är så vackert här!

7 fina pooler och E har en babypool med tak! Vi har terass med utemöbler - egen gräsmatta och 2 meter till poolen! 

Maten igårkväll var såå god men lite för stark för barnen - jag åt fisk och musslor och det var super gott! 
Efterrätts bordet är galet grymt!! Imponerande! 

De är super gott!


Trevlig personal som bara ler o sätter barnen i första hand! Tjejerna sköter sug själva o Lydia började prata engelska direkt ha ha! Nu beställer hon själv de hon vill ha!

Vi får bada i solnedgången ända till kl 21, men poolerna är rätt kalla o de krävs stek sol för att man ska bada tycker jag! 


Nu ska jag smyga upp, göra mig frukostklar och väcka de andra! 
De är så mycket vi vill upptäcka här! Men först ska jag se till att F gör en hammam - sååå avkopplande o det behöver han! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0