Feber och en vaken natt!

Frukost i solsken idag! 

Jag tog kaffe och en migrän tablett - Elon har grinat o gnällt o drömt hela natten.. 39 graders feber har han lyckats få, vet inte varför ?!? Om de är kopplat till sprutan han fick men de var ju Två veckor sen?
Han har iaf haft sin drygaste natt... 
Suttit upp o bara stånkat o små grinat, jag somnade efter 2 och vaknade före 6.. 
Kommer bli en jobbig dag- längtar redan tills jag får sova ikväll!

Tur Fredric är hemma så jag får lite avlastning en sån här dag! 
Man blir väl piggare av vädret kanske, hoppas jag! :) 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hoppas ni får mer sömn inatt! :)

Svar: Tack 💕 de hoppas vi med 😆
Amanda

2016-05-04 @ 16:36:01
URL: http://xenomorphs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0