Balkong rivning!

Hej i finvädret!
Nu gäller det att njuta, de kommer inte vara för Evigt, redan till helgen blir det sämre!
Här har vi en liten gnällis fortfarande.. Elon har feber och det är inte lätt i den här värmen!
Han som är världens snällaste kille annars, märker direkt om han inte är pigg! 

Vi var ner till stugan en sväng men bara en kortis, sen åkte vi hem o fyllde på med alvedon till Lill plutt! 

Fatta vilket paradis! Jag o mamma steker loss!

Å här händer de grejer må ni tro! 
Nu är balkongen riven! Vilken lättnad, så skönt att den är puts väck för den var inte vacker! Så nu ska den nya målas innan den kan sättas upp! Thea kommer kunna ha värsta balkong hänget med kompisar i sommar då balkongen är vid hennes rum! 

Titta vad jag gjort då! 
10 kubik ved har jag burit in helt själv med mina bara armar, fast som ni ser har jag ju lite kvar... Lite bös på botten, men kolla hur mycke de va från början!!

Jag har bra med arm muskler nu! ;) Fredric har inte burit en enda liten pinne ens! 

Å lite nya planteringar är gjorda, nu gäller det bara att komma ihåg att vattna! Nya vita pelargoner som ska få pigga upp runt vårt hus! 

Nu sover E och vi ska ta lite kvällsfika! 
Hejj hejj 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0