40 graders feber inatt igen då!

Jag orkar inte !!! - vilken natt! Igen ... 
Elon var hur pigg som helst igår och struttade runt ute hela dagen, på kvällen gick vi en promenad förbi Svenssons o hejade på A som var hemma! 
Tur att jag ändå höll koll på klockan och gick hem före 22.30... För vi har knappt fått sova. Elon blev stekhet och fick 40 grader inatt igen.. 

Han började tok grina kl 00.20 o sen blev han superdålig i magen på det. 

Har legat bredvid denna Stekheta o snurrande stånkande missnöjda bebisen inatt o Gäsp va trött jag är! O varför blir han så dålig??? Va är de nu som händer? Är de tänder? 

Vi hade en härlig dag iallafall - mellis ute på en filt! 

Klarblå himmel!

Gullnos

Elon pysslade o grejade vid lekstugan han!

Fika med Thea! 

En grillad burgare i sin enkelhet! 

Sen tog vi vagnen och gick till Svenssons som sagt och fick där en jättegod rabarberkaka!

Nu somnade E igen så jag kan också försöka sova lite, usch jag är så beroende av mina timmar att sova, blir de bökiga nätter fungerar inte jag som människa. 

Håller tummarna på att Elon mår bättre idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0