Min födelsedag!

Godmorgon Söndag kl 5! 
Har sovit otroligt lite inatt, stackars Elon han blir inte frisk, han har hostat och hostat så tårarna runnit och febern har legat på 39,8 grader inatt... 

Vilken bra födelsedag jag hade igår! :-) 
Det är ju lite roligt ändå med folk som gratulerar och hör av sig, skriver en rad, tittar förbi eller slår en pling! 

Vaknar tidigt... F väcker upp alla inkl bäbis vid 6 eftersom han skulle på kurs hela dagen, morr tänkte jag! Det ända jag önskade mig var ju att få sova!!! 
Men jag suckade lite, sa åt han att gå ner o låta mig somna om ;) he he.. Sen stod detta på bordet när jag kom ner! 

Elon var hängig och rödmosig hela förmiddagen ... O jag försökte hinna med allt o dukade, gjorde tre smörgåstårtor, dekorerade gräddtårtan, tog fram fika ur frysen och fixade dans frisyrer på tjejerna.. 
Åkte sen till Uddans o släppte av Lydia och Nova... 
Själv satt vi kvar nere i bilen jag thea o Elon en bra stund - ville inte ta upp han dit eftersom folk kanske skulle börja fundera då man såg att han var febrig o hostade så djupt! 


Men sen smög vi upp dit och mötte upp Charlie som väntade på oss där! Å Elon blev så glad över att se han :) 

Sen brummade vi hem direkt och dukade upp med ost o kex o frukt och satte på kaffet, hämtade in några öl och öppnade en dunk vin! 

Jag fick många fina blommor! 

4 fina barn :)

Lite gäster! 

Morfar Totte kom också! 

Elon var mosig hela kvällen och fick alvedon två tillfällen, sovit dåligt inatt och varit stek het... 40,1 visade febern vid 4.30 usch! 

Men tack snälla för alla fina grattis hälsningar! 

Om ett par timmar ska jag skjutsa Lydia o Nova till söndags skolan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0