Jag hade fel...

Det vänder inte alls... Febern alltså - känner mig mera totalt grund lurad.. 
Dag 8 med feber runt 40 grader... 
Hela natten har han haft 39,6 trots avedon OCH Ipren. 
Han har sovit så oroligt och jag har legat vaken o bara sökt all information jag kan... 
Han är jätte dålig i magen, hög feber o hostan har gått från djup och hård till väldigt rosslig, - tänk er rökhosta.. Så låter han? 

Jag tänkte vänta till kl 8 med att ringa vår egna hälsocentral men ringer 1177 nu. Känner mig så maktlös... 



Kommentarer
Postat av: Elin

Fy vad otäckt! Låter nästan som när vår pojk fick lunginflammation. Skulle nog åkt till akuten faktiskt, så hög feber är inte att leka med 😯 hoppas han får hjälp!
Kramar

Svar: Ja, jag hör flera som nämner lungorna
Men jag har ju varit på hc och de lyssnade på lungorna (rygg) o tog sänkan -
Jag har ringt 1177 4 ggr för att försöka få dom att erbjuda mig att åka till akuten.
Men dom tycker jag ska avvakta eftersom han äter o dricker bra, o även att sänkan såg ok ut.
Fy va maktlös man är!
Amanda

2016-03-24 @ 10:51:57
Postat av: Anonym

Tycker också det låter precis som när vår son hade lunginflammation. Även om sänkan såg bra ut igår kan det ha hänt mycket till idag. Hoppas ni får komma in och kolla igen och överdriv om de inte vill låta er komma. Hoppas han kryar på sig!

Svar: Jag har ringt nu o sitter och väntar på att de ska ringa tillbaka.
Vi kollade sänkan för 4 dagar sen... Ska be att få komma
Amanda

2016-03-24 @ 12:07:00
Postat av: Elin

Ok. Tycker ju ändå att dem kunde erbjudit sig att kolla sänkan igen, är väl några dagar sen. Ja, det är det värsta som finns att behöva se sitt barn dåligt!

Svar: Dom ska ringa upp om en halvtimme - ska be att få komma på nytt.
Amanda

2016-03-24 @ 13:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0