Det ÄR inte sant!!

Det måste finnas någon ond ande som spökar runt mig... 
Elon äter ju som en Häst nu efter sjukdomen.. Han fick väl inte i sig tillräckligt så han försöker väl ta igen det nu... Igårkväll åt han gröt 19.00,
Vaknade o var vrålhungrig 21.30 och åt en hel välling, vaknade IGEN kl 01.00 och åt en TILL välling... 

Sen då? Jo.. Kl 02 vaknar Lydia - detta är inte klokt, men då är det dags för Magsjuka!!! 
Sen var cirkusen igång, hon kunde inte sova och jag kunde inte sova.. Så det blev lite jobbigt inatt. Å jag har ju nästan haft skräck över hur jag ska se till att ingen mer blir smittad... 

Sen fick hon hög feber och huvudvärk så hon har legat hela dagen på soffan medan vi andra hållt oss ute mycket! 

Vi körde en grön middag ikväll, tortellinini - Theas önskan! 

De blev gott! 

Å Elon hjälper pappa att bygga garderober ikväll ;) 

En lycka att få klättra bland kartonger och skruvar, mindre lyckat för F som inte fick mycket gjort :) 

Nu är Lydia piggare igen... Men hon har alvedon i kroppen så vet inte hur pigg hon är.. 

Lilla troll!! Hoppas denna äckliga sjukdom blåser förbi F O R T!!!! Kan vi ha mera otur på början av 2016? 

Nu är det dags att hjälps Thea lite, imorgon är det dags för henne att åka på talangjakt till andersberg med skolans kompisklubb! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0