Änglar finns...

Men vilken dröm det är att få vara hemma igen, och att Elon mår BRA! Ingen är lyckligare än vi, jo.. Mormor o morfar å tror ja ;) dom har varit hit tre gånger idag! 
Tack alla snälla Goa som hört Av sig till oss, hälsat och frågat .. Som det berör! 
Rakt in i hjärtat! 


Idag har lilla krabaten lekt, badat och fått påskägg av mormor o morfar! Det tyckte han var kul.. 

Jag kände att jag lära ut en sväng, så jag tog en liten Skål med världens bästa morfar Torsten
Morfar blev så glad över att få surra lite, han öppnade en flaska vin och vi satt på altanen och den var varm! Han har ringt flera gånger när vi var på sjukhuset och undrat över Elon, åh morfar vad jag älskar dej!!! 

Änglar finns, och vi har så många runt oss! 
Vi blev bjudna på påskmat till Svenssons ikväll men jag tackade nej... Det vattnas i munnen och jag VET att det varit både såå gott och mysigt men jag är helt slut efter denna pärs och vill hålla min lilla filur hemma några dagar till, låta han få friskna till ordentligt

Sen kom mamma en tredje gång med lite kvälls mys till oss.. 

En bit smörgåstårta... 

Och en bit påsktårta... 
Tack! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0