Rabarberpaj och Stor frukostbeställning!

Hello! 
Fredag när den är som bäst,- 
Bäbis somnar i skaplig tid - vi åt lyckad mat som jag ordnat... Kyckling i jordnötssås med hackade salta nötter / lime / jordnötssmör / chili / kokosmjölk o massa gott! O de smakade precis som på vilket Kinahak som helst! 

Efterrätt - en rabarberpaj med vaniljvisp! Magarna stod rätt ut på oss ikväll! 

Idag efter skolan tog jag mina 3 troll och åkte till Södra Brunn och fredags fikade! Kaffe o bulle är aldrig fel! 

Sen har jag laddning av saft på bänken som ska silas och sockras imorgon bitti ...

Doftar gott! 
Å känslan ... När barnen gått upp på sina rum o spelar kort och karln hälsar på min morfar totte- o jag kan plocka rent på golven så de är snyggt till frukost imorgon!

Bara katten som jamar... Men älskar när de är städat o plockat! 

Jag har även fått in en del beställningar på frukost tills imorgon! Ha ha! Pannkakor / fattiga riddare/ vattenmelon / paprika - röda stavar / oboy / fil med frysta blåbär / toast med senap ost och tomat - 

Ja,- jag kommer stå där o fixa detta kan jag lova för jag älskar våra lördags frukostar! :-) 
Sen ska vi fara på marknad! De blir roligt! 

Godnatt! ! ! ! ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0