Mons ols wärdshus i Sala!

Vilken härlig dag! 

Utflykt med shopping i Västerås och sen mat på mons ols wärdshus i Sala! 

Fika med muffin! Vi Har roligt ihop jag o min kära sambo, de är mysigt att åka ut på äventyr och jag är nog lycklig lottad att han tycker de är kul att åka o handla så pass ofta som vi gör! 

Buffé ute vid vattnet! 

Å en kaffe slurk såklart! 

De var lite grått ute men ändå varmt o trevligt tycker ja! 

Nu märks det att de är sommarlov! När
Barnen är uppe
Längre än oss ;) Thea är uppe alldeles för sent tycker ja men hon har alltid varit kvällspigg! O Elon slocknade 22.40 idag.... Hua!! Han får inte sova två lurar på dagen, helt omöjlig att lägga sen... 

Nej nu ska jag fortsätta klura på midsommar mat!! 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad mysigt det ser ut! :)

2016-06-20 @ 16:47:01
URL: http://xenomorphs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0